LIVE CHAT

Παρασκευή 11 Αυγούστου 2023

έφυγε απο τη ζωή η αγαπημένη Λιζέτα Νικολάου


 Η Λιζέτα (Ελισάβετ) Κατικαρίδου, ήτανε γνωστή ως Λιζέτα Νικολάου ήτανε Ελληνίδα ερμηνεύτρια του ελληνικού τραγουδιού.

Ημερομηνία Θανάτου 11 Αυγούστου 2023 Γεννήθηκε το 1951. Ερμήνευσε τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη, ενώ πρωτοπαρουσιάστηκε με μεγάλους δημιουργούς και ερμηνευτές, τον Μαρκόπουλο, Τσιτσάνη, Γαργανουράκη, τη Μοσχολιού, Γαλάνη και άλλους.

Ήταν παντρεμένη με τον Γιώργο Λιάνη και μαζί, απέκτησαν έναν γιο. «Με τον Γιώργο Λιάνη παντρευτήκαμε το 1978, ένα χρόνο μετά γεννήθηκε ο γιος μου και μετά χωρίσαμε, όχι από δική μου θέληση. Εγώ είμαι της οικογένειας. Ο χωρισμός μου κόστισε πάρα πολύ, ντρεπόμουν να λέω ότι είμαι χωρισμένη», είχε πει.

Τη δυσάρεστη είδηση του θανάτου της έκανε γνωστή, η Ελένη Δήμου που την αποχαιρέτησε μέσα από τα social media γράφοντας: "Πόσο κρίμα Πόσο κρίμα

Καλό ταξίδι Λιζετάκι μου

όπως σου έλεγα πάντα"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου